teisipäev, 25. aprill 2017

Grooming!

Kasutaja Helen's PetCare foto.
Üks tore väike Chihuahua



Sellel teemal võiksin koostada juba päris mitmeid postitusi :)
Igatahes on tänaseks olukord selline, et olen läbinud edukalt teooria eksami ning tegelen usinalt praktikaga.
Olen aru saanud, et olen ikka paras jänes katsetamisel. Kõrvalt vaadates on kõik see väga lihtne, kuid kuidagi on nii, et minu käes kohe ei lõika need käärid nii hästi kui Helenil ja pügamis masin samuti jukerdab :). Koergi kipub mul rohkem rahmeldama, kui Heleniga.
Oeh, see on ikka parajalt keeruline ja raske katsumus, siiski on minus endiselt alles see säde ja entusiasm, millega kursuseid alustasin :) Lihtsalt senisest koerapidaja tarkustest ei pruugi groomerina alati palju kasu olla. Kõik nipid ja trikid vaja ikka omandada töö käigus :)
Teooria eksamil
 Üksuse IMG_1310.JPG kuvamine

Kasutaja Helen's PetCare foto.
Ailega vahvat Afganistaani hurta kammimas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar